vrijdag 9 september 2011



Ze zijn er weer die prachtige zinken kopjes rekken.
Ik heb er twee oude jam glazen aangehangen en wat oude flesjes.
Door het raam alvast een kijkje in de "nieuwe kamer"
Deze kamer is helemaal ingericht met de nieuwste najaars collectie.
Mooi vaasjes in paars, grijs en groen maar ook mooie zilveren potten glazen windlichten etc.
Prachtige kleuren, heel veel kaarsen uit Denemarken die naast dat ze heeel lang branden ook nog een heel mooi van kleur zijn.

Vandaag verder met de webshop want daar zal ook zoveel mogelijk in gezet worden.

Nog 10 dagen dan komt de Ariadne brocante uit en ik ben best zenuwachtig want daar mag ik een pagina vullen met onze Zweedse brocante.

Wij wachten af....

Fijn weekeinde allemaal en groetjes van Jayne

2 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hij is prachtig zeg ....ja hebben weer heerlijke kleurtjes in de winter ..... en wat leuk dat je in de ariadne komt .... dus kunnen we dubbel genieten nou ga het zeker bekijken ... voor nu wens ik je een fijn weekend toe .... lieve groet rosita

Brabbels en Kiekjes zei

wat een eer om in de Ariadne te komen! Ik ben heel erg benieuwd.
Ga eens even lezen en kijken op je blog.

Liefs,
Meisje van Brabbels en Kiekjes

ook leuk

Related Posts with Thumbnails