vrijdag 31 juli 2009


Iedereen maar denken wat een narigheid die meid doet er niets aan maar ja wij waren dus met vakantie naar Zweden. Omdat het fikkie stoken het ultieme geluk is en omdat het gelijk zo'n saamhorigheid teweeg brengt wil ik jullie dit heerlijke fenomeen niet onthouden.

Men neemt veel zakken pelpinda's mee en zie hier lekker pellen, schillen op het vuur en het is een gezellig samenzijn.


Inmiddels zijn wij weer helemaal in het gereel want we zijn alweer even thuis en hebben de verjaardagen van mijn zoontje en mijzelf gevierd en zijn nu in volle verwachting van het kindje van mijn zusje. Het is het eerste kindje van mijn jongste zusje en haar man dus echt super leuk!
Ik ben op het moment een boxkleed aan het maken en morgen leg ik de laatste hand aan een spekken krans voor aan hun deur als het kindje is geboren. Ik zal van het eindresultaat een foto maken. Nou ik zal proberen weer wat meer tijd in mijn blog te steken want dat ben ik jullie eigenlijk wel verplicht! Heel veel zomerse groeten aan al mijn bloglezers.

2 opmerkingen:

Berna zei

Welkom terug! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
Ben benieuwd naar je spekkenkrans.

Unknown zei

Ben benieuwd naar je avonturen! Altijd leuk om te lezen. Weet niet wat een spekkenkrans is, dus dubbel nieuwsgierig...!
Warme groet, Marja

ook leuk

Related Posts with Thumbnails