donderdag 28 april 2011



Na enkele enerverende weken van zeer leuke zaken, hebben wij gisteren met heel veel verdriet, afscheid moeten nemen van onze geweldige, super lieve en mooiste hond: Sanne.
Sanne had een zeer zeldzame tumor in haar buik en was hier enige weken geleden aan geopereerd, echter het tumor was zeer agressief en snel groeiend.
Na de paasdagen ging het opeens heel snel heel erg slecht met haar.
Onze grote lieveling die iedereen in de winkel hartelijk welkom heette is niet meer en wij zullen haar vreselijk missen!

lieve groet van Jayne

20 opmerkingen:

peet zei

Ohhh Jayne wat een naar bericht, die lieve Sanne .Ik wens jullie sterkte toe wat zullen jullie haar missen, en wij ook ik ben blij dat ik haar pas geleden nog gezien heb na haar operatie !!

Liefs Peet

It's me zei

Oh...dit doet pijn....wat zul je haar gaan missen.....en ja niet meer in de winkel....zo herkenbaar onze meiden lopen er ook altijd......sterkte meis liefs liefs Ria....xxx...

M. zei

Jayne,heel veel sterkte met dit grote verlies.....


lieve groet manuela

Elsina zei

Wat een verdrietig bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte om door deze moeilijke dagen te komen.

Emmy zei

Hé jakkie wat een naar bericht, ik dacht dat het net weer goed met haar ging. Sterkte hoor voor jullie en het zal vreemd zijn in de winkel.
Groetjes Emmy

marja zei

o wat erg zeg!
hier is onze jeppe ( jack russel )vorige week ook geopereerd aan een milt tumor.

wat verdrietig zeg!!!!
ik wens je heeeeeeeel veel sterkte hoor jayne met het verlies van jullie trouwe viervoeter!!!!

lieve gr. marja

wonen met brocante zei

Wat een ontzettend naar bericht. Ik had het zelf kunnen schrijven. Wij hebben onze Bruno 5,5 week geleden in moeten laten slapen. Hij had ook een kwaadaardige tumor, ook geopereerd maar niet geheel weg te halen. Hij is er helemaal niet ziek van geweest maar ineens kon hij niks meer en bleek zijn bloed aangetast te zijn en moesten wij hem dus toch heel plotseling in laten slapen. Ik vind het nog steeds erg moeilijk want het is je maatje en ik mis hem nog elke dag. Ik weet dus precies wat jullie nu meemaken en wens jullie dan ook heel veel sterkte toe. Peggy

WEERspiegeling zei

Ach Jayne, wat een akelig nieuws. Ik kan me voorstellen dat jullie haar vreselijk missen, jullie lieve trouwe vriend!
Heel veel sterkte gewenst.
Dikke knuffel,
Anita

Mayflower zei

Ohhh....lieve Jayne, wat een verdrietig bericht. Ik zag haar gisteren nog de winkel binnen lopen met Jan en wist niet dat het zo slecht met haar ging.
Wat een gemis voor jullie allemaal.
Ik zal haar missen als ik weer eens bij jullie binnenloop.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Liefs, Mea

hokje zei

Wat een triest verhaal. Sterkte met het gemis van je trouwe viervoeter.

Groeten,
Miranda

Unknown zei

Oh Jayne,
Wat een akelig bericht! Onze twee blonde labradors Zipper en Sebastiaan zijn nu 13 en 12 jaar. Ook al heel oud kan alleen al janken bij de gedachte dat ik ze zal moeten missen. Vooral labradors, want dat was jouw Sanne toch ook, zijn zulke lieve honden!
Heb je hem laten cremeren? Bij ons is nu zo'n dieren crematorium. Al mijn dieren die sterven begraaf ik in de tuin en als ze wat groter zijn zoals konijn, poes of hond dan worden ze gecremeerd. Nou, ik wens je heel veel sterkte en veel hartstikke mooie herinneringen, want die zijn er met Sanne ongetwijfeld.
Hou je taai!! Lieve groet, Marja

Linda zei

Ohhh....Jayne...wat een vreselijk bericht. Wat vind ik dit naar voor jullie ,en die arme lieve Sanne. Het was zo'n heeeeeerlijke schat. Wat zullen jullie haar missen. En wij... ja ik zeker ook.Geen grote knuffel meer die je welkom heet in de winkel. Heel veel sterkte voor je gezin. En mooie herinneringen aan Sanne.
Dikke knuffel , Linda

André en Inka. zei

He,wat een naar bericht,heel veel sterkte met dit enorme verlies en,wat een enorme gemis.

Willeke zei

Nou joh wat een verdriet.......
Inderdaad pas nog een '' aai over haar bol gegeven ''.
Heel veel sterkte met het verlies van jullie trouwe blonde, Vriendin !!
Liefs Willeke

Huis, Tuin en Quilt zei

Oh Jayne, wat erg zeg, ik hoop dat ze niet al te veel heeft geleden?
Nu komt ze me zomaar niet meer begroeten als ik weer eens naar je winkel kom... en kan ik ook niet meer het grapje maken dat ik haar mee naar huis wil nemen...
Voor jou en je gezinnetje heel veel sterkte want wat een verdriet!

Liefs, Susan.

Ninke zei

Och Jayne ,
Wat een verdriet en gemis , voor jullie maar ook voor je vele klanten ,want ze was een echte knuffelkont!
Heel veel sterkte voor jou , Jan en de kinderen!
Groetjes Ninke .

Bij Guusje Thuis zei

Wat een verdriet als je van je maatje afscheid moet nemen, sterkte!

Rosas Brocante zei

Hallo familie, wat een schrik.
Wij leven met jullie mee, we weten jammer genoeg ook wat dit met je doet. Wij wensen jullie veel sterkte met het enorme gemis van jullie "derde kindje". Groeten van Marion en Madelon uit Hoorn.

Juule zei

Och Jayne... dit is triest! Je zult haar walgelijk gaan missen. Wat erg.. nou mocht je ooit behoefte hebben aan een hondenschoudertje.. Jotte is erg aaibaar en heeft een hele troostende blik...
Sterkte vrouw...

Eeflien (Juule)

Wanda zei

Ik heb al een tijdje niet meer achter de computer gezeten... Ik lees nu een beetje "bij" in blogland en lees dus nu pas je verdrietige post! Wat ontzettend vervelend voor jullie. Heel veel sterkte gewenst!!!

Lieve groetjes,
Wanda

ook leuk

Related Posts with Thumbnails