vrijdag 28 augustus 2009

krat vol plezier

ik heb een leuke partij kratten vol met glazen potten op de kop weten te tikken, natuurlijk helemaal leuk met enkele bloemen takken. Zondag sta ik op een oer gezellig marktje in Middelie. Het is ieder jaar weer ongelofelijk leuk, je ontmoet weer mensen die je een tijd niet hebt gezien (hé Peet) en er zijn leuke dingen te koop, ook nemen wij de Jeanne d'Arc magazines mee! Wij zijn twee weken terug naar Denemarken geweest en hebben weer onwijs leuke dingen ingekocht. Omdat wij zelf met de bus heen gaan nemen wij natuurlijk zoveel mogelijk spullen mee terug naar huis, nou dat heb ik geweten zeg wat een vracht en natuurlijk druk in de winkel dus dat werd uitpakken tussen de bedrijven door en natuurlijk het e.e.a in de webshop zetten. Vanaf nu gaan wij ons in de winkel weer helemaal storten op het binnen seizoen en daar hebben we zin in. Groetjes van jayne

3 opmerkingen:

peet zei

Ha Jayne denk je dat we de tijd hebben om bij te beppen !! Ha ha ha
Leuk die kratten , zie ik ze op Middelie ??!!

Groetjes Peet

peet zei

Nog even dit : heb je die knakworsten allemaal zelf opgegeten ???!!!


peet

Unknown zei

Dag Jayne,
Ik heb nog even gezocht naar het gedichtje tien kleine vingertjes. Kon het eigenlijk niet uitstaan dat ik het niet meer wist. Het gaat zo:
Tien kleine vingertjes en tien kleine teentjes,
twee kleine armpjes en twee kleine beentjes,
Liefde onvoorstelbaar groot
voor dit kleine wonder,
Een kindjes van ons samen
dat is is toch heel bijzonder!

Mooi fotobijschrift bij je foto. toch?!
Fijne dag nog.
Lieve groet, Marja

ook leuk

Related Posts with Thumbnails