maandag 14 juni 2010





De klompjes in mijn tuin hebben zo elk mijn twee kinderen gedragen. Elk half jaar waren de voetjes aan een maatje groter toe en nu ze uitgedragen zijn hebben zij een plekje in de tuin gekregen. Nog steeds lopen de kinderen en natuurlijk ikzelf, op klompen. Het is heerlijk tuinieren met je klompen aan en je kunt ze makkelijk aan en uit schieten.
Toen de kinderen klein waren nam ik ze op klompen mee naar het consultatie buro. Hier trof ik een zeer enthousiaste dame die zo blij was te zien dat mijn kinderen op klompen liepen omdat het zo goed is voor de voetjes. Ik zei dat ik het ook voor moeder goed vond want ik wist tenminste waar of ze waren door het geluid van de klompen. Nou de dame vond dit zo'n goede opmerking dat zij vervolgens andere moeders de tip gaf de kindjes op klompen te laten lopen met haar en mijn reden hierbij te noemen. Ha ha wie had kunnen denken dat mijn tip nog eens naar zoveel prille ouders zou worden doorgegeven!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Deze zien er heel wat leuker uit dan die plastic gevallen van tegenwoordig!

Groeten,
Claudia

Pas de deux zei

Wat leuk dat je ze allemaal bewaard hebt. Mijn vader liep vroeger ook altijd op klompen en had dan van die leren klompschoentjes. Het is leuk om te zien dat per regio de kleur van de klompen verschillen. Hartelijke groeten van Lilian.

@nne zei

Gewoon mooi! Met vriendelijke groet, @nne

ook leuk

Related Posts with Thumbnails