woensdag 2 maart 2011



Cijfersjablonen.

Wat is het toch een leuke manier van decoreren met cijfers.
Cijfers in het groot en klein ze zijn weer te leveren. Ook ik gebruik ze veelvuldig.
Op het moment ben ik met de nieuwe paas workshops bezig en ook hier maak ik gebruik van de cijfer sjablonen. Leuke pot met idem vogel, eitjes en een nest van takken doen de rest.... Zodra ik een foto heb gemaakt komt deze op mijn blog en in de workshop agenda op de site, ik heb de pot inmiddels in twee varianten in de winkel staan om alvast te bekijken en je mag je natuurlijk alvast opgeven voor deze workshop!

Groetjes van Jayne

1 opmerking:

Willeke zei

Hey Jayne,

Wat leuk je berichtje !
Ik had jou tijden terug ook een berichtje gestuurd.
Ja ze zijn superleuk die cijferhartjes ! maar ik zie nu pas die sjablonen !! ook erg leuk !!
Binnenkort maar weer naar je shoppie !
Groetjes Willeke

ook leuk

Related Posts with Thumbnails