vrijdag 21 september 2012


Pure nostalgie zo'n mooi oud emaille wasbakje met waterreservoir en kraantje.
Dit is een mooie wit emaille set en met een fraaie haak ernaast met linnen doek is het wel een foto waard.
Voor iedereen die nog meer brocante wil zien en naast brocante vele leuke andere kramen met nostalgische dozen, labels etc. dan is er zondag in Avenhorn een gezellige markt waar al dit moois te vinden is.
Er zijn streek producten w.o. wijn en andere delicatessen en natuurlijk een hoog gezellig niveau!
Mijn vriendin staat er met haar brocante uit Engeland, Frankrijk en België dus ik beveel deze markt van harte aan! Wie weet komen wij elkaar zondag daar tegen als wij aan de pompoen soep zitten!
Ik wens iedereen weer een gezellig weekeinde toe en groetjes van Jayne  

 

4 opmerkingen:

MARIANNE zei

Prachtig die mooie witte emaille oude wasbak set!
En hoe jammer weer...had me heel graag over die zo te horen gezellige brocante markt, in Avenhorn laten rollen, met m'n tijdelijke rolstoel...en ook genietend, aan een pompoen soep zitten slurpen...maar helaas...ha,ha! ik mis wel veel leuke brocante dingen nu hoor...zucht!
Maar van de intrede van de Herfst..kan ik gelukkig wel genieten! en van de lieve bezoekjes, en attentie's, van vriendinnen, buurtjes, en familie...hoe waardevol, en fijn is dat...

Een goed weekend voor jullie!
Groetjes Marianne.

ria zei

Wat mooi die emaillen wasbak!!!Echt super.Markt is helaas voor mij te ver.(waarom zijn al die geweldige brocante markten zo ver weg...??)
Lieve groet Ria

Unknown zei

Geniet van de markt en van de pompoensoep. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Hof en Haard zei

Prachtige wasbak, opslag verliefd!

ook leuk

Related Posts with Thumbnails