vrijdag 28 maart 2008





Delicious


gisteren is het nieuwste nummer van het maandblad Delicious uitgekomen. In deze uitgave kunnen de lezers een heel aantal artikelen van Greengate bestellen welke wij gaan verzorgen. Het was een hele klus om dit allemaal voor te bereiden maar nu is het allemaal begonnen. Naast deze aktie hebben wij inmiddels ook een geheel nieuwe webshop gelanceerd en deze moest ook nog eens helemaal gevuld worden.... en dan de winkel nog even een kleine metamorfose. Langzaam komt alles weer in het gareel en dat is nodig ook want dit soort weken draaien breekt een beetje op. Ik ben heel erg blij met de webshop waar inmiddels de scandinavische boeken en tijdschriften in staan. Het eerste boek van Jeanne d'Arc is inmiddels helemaal uitverkocht maar ik heb met Jeanne d'Arc afgesproken om een inventarisatie lijst te maken van mensen die het boek heel graag willen hebben. Zo kunnen zij een inschatting maken of het rendabel is om tot een volgende druk over te gaan. Het is namelijk zo dat zij op dit moment bezig zijn met een kerstboek, jawel een primeur want dit is natuurlijk super (sparen alvast maar). Er is gewoonweg te weinig opslag voor de eerste boeken, maar als er voldoende afname is dan is dat probleem opgelost. Kortom geef het aan als je het eerst boek "franske stemninger" wilt bestellen dan gaan Lonnie en ik weer in overleg.


iedereen alvast weer een fijn weekeinde gewenst

8 opmerkingen:

vosgesparis zei

heyyy bedankt voor je berichte, wow ik kan nu al niet wachten op een kerstboek ;) Ik heb even snel in je webshop gekeken en de bladen zien er heerlijk uit. Ik kan ze helaas niet allemaal tegelijk kopen dus ik moet even rondvragen welke het leukst is voor mij. Groetjes en tot 'spreeks'
desiree

Anoniem zei

Hoi Jayne ,
Wat leuk dat je nu ook een blog hebt , net zo leuk als de site !

Ik was even heel verbaasd om de Zinkenviool in de Delicious. tegen te komen , maar wat een goede reclame zeg!
Begin steeds meer een fan van Greengate en de andere mooie dingen in je winkel te worden , dus tot gauw!
Groeten Ninke Kay

Splashes of Pink and Mint zei

Wat leuk, een blog! Ik ken jullie winkel van de fair in Midwoud (waar ik uiteraard wat bij jullie gekocht heb!). Ik ben gek op de spulletjes van Greengate en ben aldoor nog eens van plan om bij jullie langs te komen, zover is het eigenlijk niet hier vandaan!
Dus wie weet, tot ziens!

Rumour has it zei

Oh, ik begin nu al te watertanden, alleen al bij het horen van het goede nieuws van een Jeanne d'Arc-Living-kerstboek! Ik heb de beide eerste boeken al, maar ik weet wel zeker dat er nog veel meer mensen die prachtwerken gaan ontdekken. Fijne week en goede zaken,
Marjolijn

My lovely cottage zei

Geweldig nieuws, er komt dus weer een nieuw boek, en nog wel een kerstboek, hebbe hebbe hebbe. Zo te horen ben je erg druk geweest. Ik zal gauw eens tijd vrij maken om naar je winkel te komen. groetjes en tot snel, yvonne

Marianne zei

Via verschillende blogs heb ik nu zo vaak gehoord over de boeken van Franske Stemninger. Dus bij deze wil ik alvast graag het kerstboek reserveren en wil ik aangeven dat ik zeker een van die mensen ben die belangstelling heeft voor een herdruk van het eerste boek. Dus zet me maar op de lijst.
Groet, Marianne

Reginas Cottage zei

Hallo Jayne
I have also Jeanne d'Arc-Living books
Garden and also living.I like it very.I like your dogs.
Speak you a little bit german?
Your blog is wonderful.
Have a nice day
Regina

faire un songe zei

Hallo.
Graag wil ik ook even een reacties plaatsen en je vragen om voor mij ook een kerstboek van Jeanne d'Arc-Living wil reserveren.
Lijkt me geweldig
Groeten Hetty

ook leuk

Related Posts with Thumbnails