dinsdag 25 november 2008


Deze prachtige parelmoer harten moest ik toch ook echt nog even toevoegen.
Ik heb een zwak voor harten en heb ze dan ook in alle soorten en maten in de winkel.
Vandaag is er weer een pallet spullen uit Denemarken binnengekomen met, hoe kan het ook anders weer een nieuwe voorraad harten en dan nu weer van zink in 3 verschillende maten.
Ook zaten hier engeltjes van wit vilt bij en prachtige gehaakte dekens en wolwitte gebreide kussenhoesjes. Ook hebben we weer een nieuwe voorraad zwarte meubeltjes binnen gekregen... Nou ja ik kan zo nog wel even doorgaan maar ja dat heb je als je zo verslaafd bent aan je eigen winkel. Zondag 7 december zijn wij van 12:00 tot 16:00 uur geopend en maken er dan een klein feestje van. Het is voor ons echt de tijd om flink uit te pakken, heerlijk!

1 opmerking:

Unknown zei

Yes op zondag open kan ik eindelijk komen!!!!!!Zondag 7-12 om 12.00 sta ik voor de deur hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!

ook leuk

Related Posts with Thumbnails