donderdag 9 september 2010





























































De spullen van Greengate zijn inmiddels allemaal uitgepakt en hebben een plekje in de winkel gevonden. Gisteravond zijn wij begonnen met het schilderen en veranderen van de winkel, natuurlijk willen wij de klanten wel wat mooie kleuren van onze verflijn laten zien. Wij deden dit tussen de bedrijven door want wij hadden zowel s'morgens als s'avonds een gezellig groepje die een zeepketting gingen maken.

Vandaag worden ook de kussens die ik heb gemaakt voor een zestal stoelen, opgehaald. Ik ben zeer benieuwd of alles naar wens is.... Het was een bere klus maar ik ben zelf zeer tevreden.

2 opmerkingen:

Emmy zei

Je bent lekker aan het bloggen, mooie foto's hoor. En de verf is prachtig mijn dressoir die ik eerst wit had gemaakt wordt nu toch maar de mooie kleur aubergine staat wat warmer in de herfst/winter. Groet Emmy

Emmy zei

Ik hoorde vandaag dat je ziek bent, beterschap hoor. De winkel zag er weer prachtig uit zo mooi die kleurtjes bij elkaar. Zeg maar tegen Sjaq dat we de goede kleur hebben gekozen, het staat idd. mooier dan de kleur die ik eerst in mijn hoofd had.
Doei, Emmy

ook leuk

Related Posts with Thumbnails