zondag 27 november 2011




nieuwe krukjes in de winkel, kerst hangers en de glazen stolp op schaal met voet beiden van Hübsch. De stolp op voet staat op dit moment in de ariadne en is o.a. bij ons te koop.



Hai,

eindelijk weer even tijd voor een berichtje.
De afgelopen week was het workshop feest begonnen.
Volop drukte in de winkel en dan voor het eerst ook overdag workshops in de winkel...
Jeetje dat was even afzien, de sfeer was enorm, zoveel leuke reacties van klanten en gewoon de sfeer echt super.
Het was voor mij even erin komen want je moet je opeens opsplitsen tussen de aandacht voor de workshop en de klanten. Er was genoeg hulp naast mijzelf in de winkel maar toch heb ik altijd het idee dat iedere klant bij mij op visite komt en ja dan ga je automatisch even een babbeltje maken gezellig en zo liep alles lekker door elkaar en genoot men van elkaar. Het was gewoonweg te druk om foto's te maken sorry sorry.

2 opmerkingen:

Linda zei

Hoi, wat een pittig cadeau van mijn schoonmoeder ;-) he !
Heerlijke verjaardag gehad.Vreselijk verwent. Ook van een vriendin het kerst nr van Jeanne gehad. Had ze bij jou gekocht , dus helemaal toppie. Ik heb vandaag lekker met de voetjes om hoog lekker in het kerst nr gelezen. Wat is ie weer geweldig. Nou tot kijk weer. Groetjes Linda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

deze foto's zijn leuk en heerlijk dat je genoten heb van je workshops weet hoe het gaat heb jaren lang workshops gegeven met veel plezier ....geniet er lekker van fijne dagen en lieve groet rosita

ook leuk

Related Posts with Thumbnails