zondag 13 november 2011




Wat is het vandaag prachtig weer zeg.
Vanmorgen met de kinderen naar he bos geweest voor een cross, hardloopwedstrijd.
Heerlijk die boslucht en wat een paddestoelen zeg!
Ik heb nog even wat foto's van de winkel bij kaarslicht erbij gedaan omdat het altijd zo'n mooi gezicht is.
Wij hebben de afgelopen week nog een hele grote paleltmet spullen ontvangen en deze is bijna uitgepakt, dan nog alles prijzen en de winkel in.
Ook hebben wij een grote kerstboom met denneappels voor de winkel gezet, waar straks als sinterklaas het land weer uit is, lichtjes in komen. Het staat nu al prachtig zo'n entree. Woensdag en vrijdag hebben wij onze vaste klanten koopavond (hiervoor kon je je opgeven in de winkel)en daarvoor moet de winkel natuurlijk helemaal vol staan. Als alles in de wikel klaar is ga ik echt aan de webshop werken jee wat is dat veel extra werk zeg. Het is echt een beetje mijn stief kind maar ja de winkel is nu eenmaal super belangrijk en met een fair tussen door en s'avonds workshops blijft er niet zoveel tijd over voor de webshop...
Ik hoop dat jullie allemaal net zo genieten van deze prachtige dag als ik!

Groetjes van Jayne

1 opmerking:

Linda zei

O wat ziet het er weer gezellig uit.
Kom zeker nog kijken.
Fijne zondag.
Groetjes, Linda

ook leuk

Related Posts with Thumbnails