maandag 9 januari 2012

FRIS WIT



Net als in huis willen wij alles weer lekker fris. Zoals in mijn vorige berichtjes aangegeven, hebben wij de winkel dus ook weer heerlijk fris en zo ook de kleuren weer even terug naar "wit" gebracht.
De winkel oogt hierdoor nog frissen en met behulp van veeeel witte tulpen en de prachtie witte kroonluchters (Hübsch) is het een heerlijk wit en fris plaatje!

Deze week gaan wij weer naar Denemarken.
Wij bezoeken daar een grote beurs en nemen dan gelijk weer spullen terug mee naar de winkel. Wij hebben er vreselijk veel zin in en kijken uit naar nieuwe trends!
Zodra wij terug zijn laat ik meer weten.

Jayne

8 opmerkingen:

Wanda zei

Ziet er weer sfeervol uit. Moet nodig weer een keertje bij je langs...

Lieve groetjes,
Wanda

Linda zei

Heerlijk dat frisse wit, ik hou daar erg van. Veel plezier in Denemarken. Rij voorzichtig aan en ben benieuwd met wat voor moois jullie weer terug komen.
Groetjes, Linda

In den Uylenbal zei

Hey Jayne, lekker he dat wit ! Winters-wit en toch warm :-) Ik beloof hierbij plechtig dat ik dit jaar, jaja echt waar, langs kom !! Veel plezier in Denemarken, ik ben jaloers . . . liefs Lejo

Nanda Assis zei

delicia de ambiente.

beijos...

Ninke zei

Hoi Jayne en Jan,
Prachtig, helemaal mijn "ding" maar dat wisten jullie al! Ik kom gauw even kijken!
Groetjes Ninke.

hokje zei

Een sfeervolle foto! Veel plezier in Denemarken.

Groeten, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er lekker fris uit ...veel plezier ...lieve groet rosita

WEERspiegeling zei

Haai Jayne, wát een ontzettend leuk artikel in de Ariadne!! Gefeliciteerd. Mooie foto's van jou en jullie huis.
Groetjes en een superfijn weekend.
Anita

ook leuk

Related Posts with Thumbnails