zaterdag 26 mei 2012

Wat een heerlijk weer vandaag, voor alle mensen die op fairs staan is het een top weekeinde!
Wij hebben de spullen ook weer lekker buiten neergezet.
Hoe vrolijk kan het zijn.

Vandaag weer van alles nakijken voor de brocante verkoop in onze tuin thuis.
Wij hebben al heel wat spullen klaar staan in de tuin en wat staat het al gezellig...
Alleen daarvoor is een brocante tuinverkoop gezellig.

Ik hoop een van jullie misschien te mogen begroeten wij hebben er zin in!

Groetjes van Jayne  

3 opmerkingen:

MARIANNE zei

Hopelijk ga je ons zien 2e Pinksterdag???

Wat het weer betreft gaan jullie zeker boffen!

Lieve groetjes Marianne.

Linda zei

Hoi , zeg wat een leuk idee. En je tuin is zo mooi dus dat komt helemaal mooi zo samen. Ik ben aan het werk in Hoogkarspel dus dat is om de hoek. Als ik op tijd klaar ben kom ik misschien nog even bij je kijken.
Groetjes en een fijn weekend.
Linda

't Glimmenhofje zei

Hallo Jayne,
Wij hebben elkaar inderdaad vandaag voor het eerst ontmoet en ik vond het een hele gezellige ontmoeting!! Wat een lekker gezellig mens ben je en wat een energie straal je uit. Je geniet echt ontzettend van wat je doet en ook je man was heel aardig en had het volgens mij ook prima naar zijn zin (net als je leuke kids hoor!) met al jullie visite in die heerlijke, gezellige tuin. Ik hoop je nog eens te ontmoeten en je leuke winkel eens van binnen te mogen aanschouwen. Moeten we wel weer even een paar extra vrije dagen hebben om dit te plannen, want het ligt jammer genoeg niet echt heel dicht naast de deur...heeeeeel jammer genoeg....en met een druk bedrijf is het altijd even afwachten of we vrij kunnen nemen.
Maar ik vond het heel gezellig bij je en ga je weer als voorheen heerlijk volgen via je blog...nu met nog iets meer interesse omdat ik je een klein beetje heb leren kennen! Hartelijke groetjes en tot ziens. Joyce Glim.

ook leuk

Related Posts with Thumbnails