donderdag 28 juni 2012

Batik stempels uit Bali.

Prachtige vormgeving, deze batik prints zorgen voor de mooiste bedrukking op stoffen.
Het zijn houten "stempels" en zijn uniek ik wil ze ooit nog eens echt gaan gebruiken maar eerst mogen ze een tijdje staan te pronken in mijn huis.
Het merklapje heb ik gekregen van een heel trouwe klant/vriendin. Zij heeft dit speciaal voor mij gemaakt en ik heb het een mooi lijstje gegeven. Zij is ook diegene die voor mij deze stempels heeft weten te bemachtigen omdat ze relaties heeft op Bali. Duizend maal dank en zij heeft mij hier heeeel blij mee gemaakt.

Jayne  

2 opmerkingen:

Maria zei

Erg mooi merklapje, daar hebben heel war uurtjes in gezeten. De stempels zijn ook bijzonder.
Liefs
Maria

@nne zei

de combinatie van de stempels en het merklapje is erg leuk. mooi toch hoe totaal verschillende culturen perfect matchen. lieve groet, @nne

ook leuk

Related Posts with Thumbnails